Bestellen

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Het plaatsen van een bestelling is heel eenvoudig:

- Ga naar het product van je keuze.

- Klik op de grote knop 'Toevoegen aan winkelwagen'.

- Wanneer je 'uitverkocht' ziet in plaats van 'voeg toe aan winkelwagen' betekent dit dat het product momenteel niet op voorraad is.

- Klik op 'verder winkelen' om het assortiment te bekijken, klik op 'bekijk mijn winkelwagen' om te bekijken wat er in je winkelwagen zit of klik op 'check ojet' om je bestelling af te ronden.

- vul je gegevens in en doorloop de stappen: details, levering, betalingswijze, afronding.

- Aan het einde van de stap 'betaalwijze', wanneer je je aankoop bevestigt, is je bestelling definitief.

- Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.

KAN IK MIJN BESTELLING NOG WIJZIGEN NADAT DEZE IS GEPLAATST?

Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je een e-mail sturen naar hello@tinsulin.com om wijzigingen aan te vragen.

IK HEB MIJN BESTELLING GEPLAATST MAAR GEEN BEVESTIGINGSE-MAIL ONTVANGEN

Als je de bevestigingsmail van je bestelling niet hebt ontvangen, controleer dan je SPAM. Als je hem niet vindt stuur dan een e-mail naar hello@tinsulin.com zodat ik dit voor je kan controleren.